Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Společnosti:  PackSphere s.r.o.

                        IČ: 22481443

                        Se sídlemPříčná 1892/4, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha

                        Zapsané v obchodním rejstříku  C 417207/MSPH Městský soud v Praze

 

 

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ A DEFINICE
  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího, při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu na webové adrese obalico.cz (dále jen „e-shop“) nebo na základě individuální objednávky.
  3. Prodávajícím se pro účely těchto VOP rozumí společnost PackSphere s.r.o., IČ: 22481443, se sídlem Příčná 1892/4, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, zapsaná v obchodním rejstříku vedenémC 417207/MSPH Městský soud v Praze. Prodávající je plátcem DPH.
  1. Kupujícím se pro účely těchto VOP rozumí podnikatelé (fyzické či právnické osoby jednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání), státní orgány a územní samosprávné celky. Kupní smlouvy prostřednictvím tohoto e-shopu nelze uzavírat se spotřebiteli ve smyslu § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoní
  2. Zbožím se rozumí papírové obaly, kartonáž, tiskařské výrobky a příslušenství vyráběné nebo dodávané Prodávajícím a uvedené na e-shopu obalico.cz s detailním popisem jednotlivých položek zboží a s označením každé položky zboží použitím kódu zboží a uvedením parametrů typických pro jednotlivé kategorie zboží.
  3. VOP jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy, nabídky, cenové kalkulace či potvrzení objednávky (dále společně „Smlouva“). Případná odchylná ujednání obsažená ve smlouvě mají přednost před VOP.
  4. Písemná forma zahrnuje listinné či elektronické dokumenty (datovou schránku, e‑mail se zaručenou identitou odesílatele, e‑signature).

 

  1. PŘEDMĚT SMLOUVY A UZAVŘENÍ
  2. Kupující může učinit objednávku ze svého uživatelského rozhraní (dále jen „uživatelský účet“), do kterého může přistupovat na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce nebo bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  3. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  4. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  5. Prodávající je oprávněn zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy jej kupující déle než dva roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně VOP).
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
  7. Kupující bere na vědomí, že veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu má informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  8. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  9. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, včetně vícenákladů za přepravu nadrozměrného balení (dále jen jako „náklady na dodání“) a nákladech platby (tj. dobírkovné). Informace o nákladech na dodání a případných nákladech platby uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  10. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
  11. objednávaném zboží a jeho množství (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu
  12. způsobu úhrady kupní ceny zboží a způsobu dodání zboží a
  13. informace o nákladech na dodání zboží a nákladech platby (dále společně jen jako „objednávka“).
  14. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku s povinností platby“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky její obdržení kupujícímu potvrdí automatizovaně elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Kupní smlouva je uzavřena okamžikem odeslání potvrzení objednávky kupujícího.
  15. Pokud se e-mail potvrzující objednávku kupujícího vrátí zpět na internetový obchod prodávajícího jako nedoručený nebo nedoručitelný (např. kvůli změně nebo zrušení e-mailové adresy kupujícího nebo kvůli dočasným problémům, které vzniknou u poskytovatele internetových služeb) bude se prodávající pokoušet opakovaně zastihnout kupujícího telefonicky na čísle uvedeném v objednávce. V případě, že se nepodaří kontaktovat kupujícího e-mailem ani telefonicky, bude objednávka kupujícího stornována.
  16. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  17. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Prodávající vyřizuje objednávky v pořadí, ve kterém byly automatickým systémem prodávajícímu doručeny.
  18. Prodejní cena zboží uvedená v objednávce se stává závaznou okamžikem odeslání objednávky kupujícím.
  19. Zasláním objednávky kupující prohlašuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a vyjadřuje souhlas se všemi ustanoveními těchto obchodních podmínek. Potvrzení tohoto bodu je ošetřeno tím, že systém internetového obchodu upozornil kupujícího na nutnost seznámení se s obchodními podmínkami před odesláním objednávky prostřednictvím internetového objednávkového systému.
  20. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, apod.) si hradí kupující sám.

 

  1. CENY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
  2. Všechny uveřejněné ceny jsou smluvní, bez DPH. Není-li blíže specifikovaný typ ceny a v případě pochybností se má za to, že ceny uvedené prodávajícím v katalogu zboží nebo ve své webové prezentaci jsou konečné ceny bez DPH. V případě, že je u jednotlivého zboží uvedena poznámka o „slevě“, nebo „zboží v akci“ je uvedená cena již po této slevě, tedy konečná. V případě rozporu mezi cenou v tištěném katalogu, reklamních prospektech a materiálech a nabídce na webu je platná a aktuální vždy cena v on-line e-shopové nabídce uveřejněné na webu. Akční ceny jsou platné pouze za předpokladu splnění podmínky uvedené pro danou akci, jsou omezeny časové nebo do vyprodání zásob. Slevy na zboží objednané po ukončení akce nejsou akceptovatelné.
  3. Cenu zboží a případné náklady na dodání zboží a náklady platby (tj. dobírka) dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby: A. V hotovosti nebo platební kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce. (pozn. zboží zaplatí zákazník při převzetí zásilky přepravní službě). Tento způsob úhrady kupní ceny je zpoplatněn, výše doběrečného bude uvedena v objednávkovém formuláři a dále pak na webových stránkách e-shopu. B. bezhotovostně převodem na korunový účet prodávajícího č. ???, vedený u ??? (dále jen „účet prodávajícího“). Při platbě bankovním převodem je kupující povinen uvést variabilní symbol, kterým je číslo objednávky (pozn. při platbě bankovním převodem, prosím, vyčkejte na potvrzovací email, ve kterém naleznete informace k platbě). Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky se správným variabilním symbolem na účet prodávajícího. Kupní cena je splatná do 3 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy. Dostane-li se kupující do prodlení s úhradou kupní ceny, vyzve jej prodávající k úhradě dlužné částky a určí mu k tomu přiměřenou lhůtu, ve které tak má učinit. Po marném uplynutí této lhůty je oprávněn prodávající od kupní smlouvy odstoupit.
  4. Bezhotovostně platební kartou EC/MC nebo VISA.
  5. Bezhotovostně prostřednictvím platebního systému, který je provozován třetí stranou a implementován ve webovém rozhraní.
  6. Kupující je povinen uhradit spolu s kupní cenou prodávajícímu rovněž i náklady platby a náklady na dodání zboží ve smluvené výši.
  7. V případě platby dle odst. 2 tohoto článku VOP, je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě platby dle čl. 3 odst. 2 písm. c) a d) těchto VOP, se kupní cena stává splatnou k okamžiku učinění objednávky ze strany kupujícího.
  8. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 2 odst. 12 VOP) požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  9. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat
  10. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej obvykle v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího, nebo doručí kupujícímu společně se zbožím.

 

  1. DODÁNÍ ZBOŽÍ
  2. Prodávající prodává, jak je již výše uvedeno, své zboží kupujícímu na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu a zavazuje se dodat kupujícímu objednané zboží způsobem sjednaným s kupujícím.
  3. Kupující při vyplňování objednávkového formuláře zvolí jednu z možností způsobu dodání zboží:
  4. Osobní odběr v provozovně prodávajícího (adresa ???) v její provozní době (uvedena na webových stránkách e-shopu). Tento způsob dopravy je zdarma. Pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak, platí, že kupující při zvolení tohoto způsobu dodání zboží je povinen zboží převzít do ??? dnů ode dne, kdy prodávající sdělí kupujícímu (e-mailem, telefonicky či SMS zprávou), že je zboží připraveno k vyzvednutí. Pokud kupující v této lhůtě nepřevezme zboží, má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit.

V případě, že zboží v provozovně prodávajícího převezme přepravce zvolený kupujícím, neodpovídá prodávající za tuto přepravu, tedy za její případná rizika (např. nedodání zboží, poškození zboží při přepravě, atd.) a ani nenese náklady na tuto přepravu.

  1. Zaslání přepravní službou - Náklady na dodání jsou uvedeny v objednávkovém formuláři. O datu dodání zboží bude informován kupující předem SMS, telefonicky nebo e-mailem přepravcem.

Kupující je povinen zboží při prvním dodání převzít. Kupující se zavazuje zajistit, aby se na dodací adrese v den, v němž má dojít k doručení zboží, a v předpokládané době dodání (anebo v době mezi ??? a ???, není-li stanovena přepravcem předpokládaná doba dodání) nacházela osoba oprávněná zboží převzít.

Tento způsob dopravy lze kombinovat se všemi způsoby zaplacení kupní ceny uvedenými v čl. 3 odst. 2 VOP.

Nedohodne-li se následně kupující s prodávajícím jinak, je kupující povinen převzít zboží doručované způsobem zvoleným kupujícím v rámci objednávky.

Dopravu zboží pro Českou republiku vybírá prodávající podle velikosti a charakteru objednávky. Prodávající spolupracuje s přepravními společnostmi: ???. V případě, že velikost, hmotnost a objem zásilky nesplňuje limity určené těmito přepravci  pro balíkovou přepravu, bude zásilka doručena prostřednictvím společností ???, kteří doručují i nestandardní rozměry zásilek.

  1. Prodávající je povinen dodat zboží nejpozději do ??? dnů od uzavření kupní smlouvy, nedohodne-li se s kupujícím jinak, anebo není-li dále v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak. Lhůta pro dodání zboží dle předchozí věty začne, v případě platby dle platby dle čl. 3 odst. 2 písm. b), c) a d) těchto VOP, plynout až okamžikem, kdy prodávající obdrží ze strany kupujícího úhradu kupní ceny. Nebude-li dodáno zboží kupujícímu včas, má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy.
  2. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení celé kupní ceny (včetně nákladů na dodání a nákladů platby). Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetím zboží kupujícím.
  3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně, na jinou adresu než tu, kterou uvedl kupující jako dodací ve své objednávce, nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit dodatečné náklady s tímto spojené (např. náklad na opakované doručení zboží, náklady související se změnou dodací adresy, atd.).
  4. V případě, že prodávající nemůže dodat zboží dle kupní smlouvy zcela nebo zčásti, se prodávající zavazuje kupujícího o této skutečnosti neprodleně informovat. Kupující je oprávněn v tomto případě od kupní smlouvy odstoupit (zcela nebo částečně).
  5. Vyžádá-li si kupující dodání objednaného zboží ve více dodávkách, je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat úhradu vzniklých vícenákladů (tj. zvýšené náklady na dodání, atd.).
  6. Prodávající dodá kupujícímu ke zboží daňový doklad – fakturu, kterou zašle v den expedice na elektronickou adresu kupujícímu. V případě, že kupující požádá prodávajícího o opětovné zaslání daňového dokladu, vystaví prodávající duplikát daňového dokladu a zašle el. poštou kupujícímu nejpozději do dvou pracovních dnů.
  7. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat zboží (z hlediska zjevných vad) a neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad nebo pochybností toto neprodleně oznámí přepravci a prodávajícímu. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, anebo o poškození zásilky, je kupující povinen tuto skutečnost oznámit okamžitě přepravci, a buďto s přepravcem sepsat reklamační protokol (či vady zapsat do dodacího/přepravního listu, resp. do toho vyhotovení, které náleží přepravci), anebo odmítnout převzít zásilku z důvodu poškození zásilky. Nesplní-li kupující svou povinnost dle tohoto ustanovení obchodních podmínek, nenese prodávající odpovědnost za vady zboží vzniklé v průběhu přepravy.
  8. Kartonové zboží (krabice, boxy atd.) a jiné položky zboží, u kterých to charakter zboží dovoluje, jsou dodávány vždy v rozloženém stavu s ohledem na podmínky a možnosti přepravy. V případě, že kupující požaduje dodat zboží jinak než je obvyklé, tj. např. kartóny ve složeném stavu, je oprávněn prodávající požadovat po kupujícím úhradu vícenákladů v této souvislosti vzniklých (zejm. navýšené přepravní náklady).
  9. Není-li možné zboží odeslat formou balíku s ohledem na překročení podmínek přepravce (zejména překročení rozměru nebo váhy) bude zboží odesláno na vratné dřevěné paletě (značené EUR). Při převzetí zboží vrátí kupující přepravci paletu (nemusí se jednat o identickou paletu avšak o paletu ve srovnatelné kvalitě, provedení a značení).
  10. Není-li kupující schopen zajistit okamžité vrácení palety přepravci, informuje o tom prodávajícího při objednání zboží. V takovémto případě bude zboží dodáno kupujícímu na nevratné paletě, za kterou bude účtována kupujícímu přirážka ke kupní ceně zboží ve výši ceny dané palety. Aktuální výše ceny za nevratnou paletu je uvedena na e-shopu.

 

  1. ODPOVĚDNOST ZA VADY
  2. Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.
  3. Prodávající odpovídá zákazníkovi za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník zboží převzal:
  4. bylo zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení (nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý);
  5. při určení jakosti nebo provedení podle smluveného vzorku nebo předlohy musí věc jakostí nebo provedením odpovídat vzorku nebo předloze. Liší-li se jakost nebo provedení určené ve smlouvě a vzorek nebo předloha, rozhoduje smlouva. Určí-li smlouva a vzorek jakost nebo provedení věci rozdílně, nikoli však rozporně, musí věc odpovídat smlouvě i vzorku nebo předloze.
  6. Za vadu se považuje i dodání jiného zboží a vada v dokladech nutných pro užívání zboží.
  7. Odpovědnost prodávajícího za vadu však není dána, pokud:
  8. vadu způsobil sám kupující (např. uskladněním / užíváním zboží v rozporu s návodem k použití nebo pokyny uvedenými na obalu),
  9. opotřebením zboží způsobeným jeho obvyklým užíváním (u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání).
  10. U zboží prodávaného za nižší cenu se odpovědnost prodávajícího za vady nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
  11. Zákazník nemá rovněž práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu zboží, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. To neplatí, ujistil-li ho prodávající výslovně, že zboží je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě.
  12. Kupující se zavazuje zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech, množství a o kompletnosti dodávky (tj. zda balení obsahuje vše, co obsahovat má). Odesílá-li prodávající zboží, může kupující odložit prohlídku do doby, kdy je zboží dopraveno do místa určení.
  13. Je-li zboží doručováno přepravcem, je kupující povinen zkontrolovat při převzetí neporušenost obalů zboží a zásilky samotné. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, anebo o poškození zásilky, je kupující povinen tuto skutečnost oznámit okamžitě přepravci, a buďto s přepravcem sepsat reklamační protokol (či vady zapsat do dodacího/přepravního listu, resp. do toho vyhotovení, které náleží přepravci), anebo odmítnout převzít zásilku z důvodu poškození zásilky. Nesplní-li kupující svou povinnost dle tohoto ustanovení obchodních podmínek, nenese prodávající odpovědnost za vady zboží vzniklé v průběhu přepravy.
  14. Zákazník je oprávněn uplatnit reklamaci písemně (na adrese ???, či na adrese sídla prodávajícího), či e-mailem (na adrese reklamace@obalico.cz ). Zákazník je povinen při reklamaci předložit doklad o koupi zboží (např. fakturu, či jiný doklad, z nějž je patrno, že zákazník zboží zakoupil od prodávajícího).
  15. Při reklamaci zákazník sdělí prodávajícímu následující informace:
  16. identifikační údaje zákazníka (jméno, příjmení / obchodní firma, sídlo, IČ),
  17. kontaktní údaje zákazníka (zejm. telefonní číslo, e-mailový kontakt),
  18. označení reklamovaného zboží,
  19. číslo dokladu, na který bylo zboží zakoupeno,
  20. podrobný popis vady, která je předmětem reklamace, a to včetně její dokumentace (např. fotografie); je-li předmětem reklamace více vad, je nezbytné uvést v rámci reklamace veškeré vady, které jsou zboží vytýkány,
  21. další okolnosti, které mohou mít vliv na posouzení reklamace,
  22. výběr práva z vadného plnění, pro které se zákazník rozhodl.
  23. Při reklamaci je povinen kupující předložit prodávajícímu zboží, které reklamuje. V případě, že kupující bude zasílat zboží prodávajícímu za účelem reklamace přepravní službou, či poštou, měl by ve vlastním zájmu zabalit reklamované zboží do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, je-li to možné tak nejlépe zabalit do původního obalu. Zásilka s reklamovaným zbožím by měla být zaslána do provozovny prodávajícího na adrese: ???. Zásilka by měla obsahovat reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství a všech dokladů), doklad o koupi zboží (přinejmenším jeho kopii) a reklamační dopis. Zákazník se zavazuje poskytnout prodávajícímu nezbytnou součinnost k provedení odborného posouzení vady ze strany prodávajícího.
  24. Kupující je povinen počínat si tak, aby předešel možným škodám spočívajícím v nemožnosti dalšího prodeje reklamovaného zboží či nemožnosti uplatnění reklamace prodávajícím u výrobce.
  25. Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání zboží.
  26. Reklamaci se zavazuje prodávající vyřídit ve lhůtě dohodnuté se zákazníkem, nebo nebude-li takovéto dohody, pak v přiměřené době po uplatnění reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace dle předchozí věty se prodlužuje o provedení odborného posouzení vady, ať již posouzení provádí kdokoliv (např. prodávající, výrobce, nezávislý subjekt), a o dobu, kdy vyřízení reklamace, příp. odbornému posouzení vady, brání zákazník, např. tím, že neposkytuje dostatečnou součinnost.
  27. Určení toho, jaká práva z vad zákazníkovi v případě vadného zboží náleží, záleží především na tom, zda je vadné plnění́ podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy.
  28. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
  29. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  30. na odstranění vady opravou věci,
  31. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  32. odstoupit od smlouvy.
  33. Volba práva z vadného plnění je na kupujícím. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Pokud kupující neoznámí včas svou volbu práva z vadného plnění, má práva z vadného plnění jako při nepodstatném porušení smlouvy. Neoznámil-li tedy kupující vadu zboží včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
  34. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
  35. na odstranění vady (např. provedením opravy), anebo
  36. na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  37. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodání nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
  38. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
  39. Nepřevezme-li zákazník zboží v přiměřené době poté, co jej prodávající vyrozuměl o možnosti zboží po vyřízení reklamace převzít, má prodávající vůči zákazníkovi nárok na zaplacení úplaty za uskladnění.
  40. Zákazník má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním oprávněné reklamace zboží.
  41. Právo z vadného plnění nevylučuje právo na náhradu škody; čeho však lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění, toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu.
  42. Při používání zboží je kupující povinen dodržovat pečlivě instrukce o použití, užití, případně údržbě uvedené výrobcem nebo prodejcem zboží, aby si zboží zachovalo kvalitu a užívat je obvyklým způsobem k účelu, k jakému je určeno. Nedodržení těchto instrukcí může mít za následek poškození zboží. Za takovéto poškození zboží však prodávající nenese odpovědnost.

 

  1. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI
  2. Mimosoudní vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@obalico.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v původní objednávce kupujícího, neurčí-li kupující jinak.
  3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
  4. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  5. Prodávající vyvinul maximální možné úsilí k tomu, aby barevné a grafické podání obrázků nabízeného zboží odpovídalo reálné podobě zboží. V ojedinělých případech, obvykle způsobených nepřesným nastavením monitoru nebo tiskárny kupujícího, nemusí barvy na obrázku přesně souhlasit s barvami skutečného zboží.

 

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  2. Prodávající, se jakožto správce osobních údajů kupujícího, které mu budou na základě a v souvislosti s plněním smluvního vztahu s kupujícím poskytnuty, zavazuje, že bude tyto osobní údaje kupujícího zpracovávat v souladu s právními předpisy, především se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Informace o zpracování a ochraně osobních údajů tvoří přílohu č. 2 těchto obchodních podmínek.
  3. Zákazník, který má na webových stránkách prodávajícího zřízen uživatelský účet, je povinen v případě změny osobních údajů provést jejich aktualizaci v rámci uživatelského účtu, a to do 5 dnů ode dne, kdy tato změna nastane.

 

 

 

 

  1. OBCHODNÍ SDĚLENÍ A DORUČOVÁNÍ
  2. Prodávající se zavazuje, že se ve věci poskytování služeb informační společnosti a šíření obchodních sdělení bude řídit ustanoveními zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
  3. Na základě zákona o některých službách informační společnosti, je prodávající oprávněn kupujícímu zasílat marketingová sdělení týkající se služeb či informací o společnosti prodávajícího. Součástí toho mohou být i emailové dotazníky spokojenosti s nákupem.
  4. Spokojenost kupujícího s nákupem zjišťuje prodávající prostřednictvím e-mailových dotazníků. Ty jsou kupujícímu zasílané pokaždé, když u prodávajícího nakoupí, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, jejich zasílání předem neodmítnete. Proti zasílání emailových dotazníků je kupující oprávněn kdykoliv vyjádřit námitku, buď přímo v nákupním košíku, nebo kliknutím na odkaz v doručeném emailu s dotazníkem.

 

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  2. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na stránkách e-shopu prodávajícího v den odeslání objednávky kupujícím tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného.
  3. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
  4. Žádné informace, loga, fotografie ani dokumenty ze stránek provozovaných prodávajícím (obalico.cz ) nemohou být kopírovány bez výslovného souhlasu prodávajícího. V žádném dokumentu nelze bez písemného souhlasu provádět žádné úpravy a změny. Žádné dokumenty nesmí být bez písemného souhlasu umístěny na jiných internetových stránkách.
  5. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
  6. Veškeré spory plynoucí z kupní smlouvy, či s ní související, budou rozhodovány výhradně českými soudy, přičemž místní příslušnost rozhodujícího soudu bude určena dle sídla prodávajícího v době zahájení řízení.
  7. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě.
  8. Kontaktní údaje prodávajícího jsou:
    • adresa pro doručování: ???
    • adresa pro vracení zboží a vlastní vyzvedávání zásilek a servisního střediska: ???
    • adresa elektronické pošty pro uplatnění vad a vrácení zboží: reklamace@obalico.cz
    • adresa elektronické pošty pro ostatní dotazy: info@obalico.cz
    • telefon: + 420 ???
  9. Ustanovení těchto obchodních podmínek se přiměřeně uplatní i na kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a jeho zákazníky jiným způsobem než prostřednictvím e-shopu za použití prostředků komunikace na dálku, např. e-mailem (prodávající přijímá objednávky na e-mailové adrese objednavky@obalico.cz ), anebo telefonicky (prodávající přijímá objednávky na telefonním čísle +420 ???). V takovémto případě objednávka kupujícího, aby mohla být prodávajícím zpracována, musí obsahovat alespoň tyto informace: identifikační údaje kupujícího (obchodní firma/jméno, příjmení, IČ, adresa), e-mailový a telefonní kontakt, označení a kód zboží, jeho cena, počet kusů, zvolený způsob dodání zboží a zvolený způsob platby. Kupní smlouva bude uzavřena přijetím objednávky učiněné kupujícím prodávajícím. Prodávající po obdržení objednávky kupujícího toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou (e-mailem), anebo telefonicky. Následně prodávající po ručním zpracování objednávky prodávající kupujícího telefonicky nebo e-mailem vyrozumí o tom, že buďto objednávku akceptuje (a tím bude smlouva uzavřena), anebo navrhne změny v objednávce. V případě navržení změn v objednávce je smlouva uzavřena teprve jejich schválením kupujícím.
  10. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnost ???.